8 günlük anneyim ☺️ Sezaryen doğum yaptım. 5. Gün falan sütüm iyiydi ama sonrasında çok halsiz düştüm acilede serum verildi o geceden sonra sütüm çok çok azaldı. Şuan az sağıyorum çok az çıkıyor. Sütü çoğaltmak için ne yapabilirim? Rezene içiyorum çok su tüketiyorum kayısı hoşafı yiyorum daha farklı ne yapılabilir