_eay_ Oğlum 10.700 gram 76 cm boyu var sizde durumlar nasıl? Bu arada erken doğduk 35. Haftalıkti oğlum 3.700 gram doğdu
_eay_ elifhanimm bı kaç kişi oğluma zayıf dedi, erken doğdu zaten senin streslerin yüzünden falan dedi o yüzden kafama taktım biraz
elifhanimm _eay_ asla kilosı öok güzel muhtemelen geçen aya göre 200 300 gr almıştır ne bekliyorlar toroman mı olsun hiç tak ma çok güzel büyütmüşsün
_eay_ Reyna Öyle dediler sok oldum ben, ben çok stres yapmışım ondan erken doğsun diye ugrasmisim, bir anneye söylenilcek en son söz resmen kim ister evladının kötülüğünü
Necla61 Reyna ya sen niye hep atarlisin reyna ci m oysa yaşında genç bedir seni böyle agresif yapan 😄 bir Ka c yorumda denk geldim de hep atarlisin dikkati mi çekti plsss🙈
Reyna Necla61 yo atarlı değilim olanı söylüyorum 8 aylık neredeyse 11 kilo erken doğmış bebeğe zayıf diyen gerizekalıdır plsss