Dengenc merhaba, ben hep kundak yapıp yan yatırıyordum. Arada da sırt üstü kafasınıda sağa sola döndürüyordum. Zamanla kendi hep sırtüstü yatmak istedi. Kolları yukarıda yatmaya başladı. Ben indiririm o kaldırıldı. Dönemeyi öğrendiğimden beri kendisi yan dönüp yatıyor. 4+2 günlüğüz. Sağlıcakla büyüsün minnoş🌺🤲