Mrb Güzel Annelerım bugun doktora gittim Basur olduğumu oğrendım
Hem de Varısım de varmış
Bilmiyordum
Ve Basur dogum dan snra oldu
Ikı yıl once doğum yapmış tım
Bn bunu suan ogrendım oekki nolcak krem verdı bu arada cok uzyluyorum
Ama bılıyorum ki bunu veren Rabbim dir
Basnda boyle geçen varmı
Gecer ni kalıcımı bilgi verirseniz cok teşekkür ederim