Merhaba hanımlar kızım 12.5 aylık 8.5 kilo yasindan once yürüdü cok hareketli bir bebel dogum kilosu 3650. Bugun parka gittik kadinin biri kızınız prematuremi dogdu dedi bende hayir neden dedim benim kizimda boyle minyondu ondan sordum dedi bisey demedim ama cok moralim bozuk. Bu kilo cokmu düşük boyu 73 cm ne verirsem yer aslında yemeyende bir cocuk degil ama kilo alamiyor… moraller bozuk