Sizler nasıl yapıyorsunuz ya ben çok zorlanıyorum havalar güzelleşti dışarıya bi yere gidemiyoruz arkadaşlar gelin diyo arabaya sıkışarak parka gidiyoruz eşim istemiyo o şekilde gitmeyi sırf ben hava alayım diye gidiyo arada evimiz merkeze uzak market uzak yeni yerleşim yerleri oluyo patlıyorum kimsem de yok burda ne gelen var ne giden memlekete gitmek istiyorum otobüs zor çocukla virüs var diyor eşim uçak zaten yok kaldık millet tatil planı yapıyor araba olsa memleketime gidicem bayramda araba şartmış ya çok sıkıldım 🤦♀️😭