Feyzza Feyzza evet anneler bebişleriniz ne kadarlık oldu 5. Ay Atağının bitmesine. Ne kadar kaldı nasıl geçiyor ek gıda başladınız mı gelin konuşalım
Feyzza Tosbik_berram sabır en önemli kuralmış annelikte bunu öğrendim bu 5. Ay atağı çok zorladı bizi yorulduk baya hala da yoruluyoruz
Tosbik_berram Feyzza kesinlikle en önemli şey sabır bazen beni deli ediyo ama sonra yüzüne bakınca kızgınlık falan uçup gidiyor, Allah kolay kolay cenneti kimseye koymaz o yuzden annelerin ayakları altında
Feyzza Tosbik_berram aynen valla canım cennet annelerin ayaklarının altında sözünü tam anlamıyla anladık
Tosbik_berram Feyzza ilk zamanlar baya kötüydüm hic birşey bilmiyordum korkuyordum,sürekli agliyordum herkezi azalıyordum eşimle kavga ediyordum yokdan yere ama çok çok şükür ki geçti o gunler simdi alıştım eskisi gibi degilim anlıyorum onu artık…
Kinginthenorth 5 ay 13 günlük bebeğim, uygulamaya göre yarın başlıyor atak ama bence çoktan başladı. Uykuya aşırı direniyor ve azıcık uyuyor. Tadımlara başladık 5 gündür ufak ufak 😊
Feyzza Kinginthenorth aynen canım başlıyor valla bizim 11 günümüz kaldı bitmesine 5 gün sonra 6. Ayımız doluyor bizde başladık tadımlar bitti sayılır azar azar yedirmeyi deniyorum Allah hepimize kolaylık versin inşallah
Feyzza Tosbik_berram çok normal süreç işte bi şekilde geçiyor elhamdulillah canım sevindim senin Adına da