Oğlum hareketli bir çocuk. Sürekli düşüyor kafasını vuruyor genelde ağlıyor sakinleşince başka şeye dikkat kesiliyor. Evet çocuk düşe kalka ama yanazlik derler öyle benimki :) neler yapabilirim konuşması yok sadece baba der oda bet değil. Dediklerimi anlar 2 aylıktan bir bebeğim var önerilerinizi bekliyorum ,;)