TugcEylull Ayımızdayız 3. Doz menenjit aşısı olduk herşey iyi gibiydi 1 saat sonra biranda ağlama tüyleri diken diken oldu biryeri ağırıyo belli el ayak buz ölçümde 37.8 ateş uyuyo ama gözler kısık ürperme sayıklama doktoru calpol ver dedi verdim başında bekliyorum bizim gibi olan var mı normal bişey midir korkuyorum babası işte gece gelecek daha ağır ateşlenir diye endişeleniyorum
Gamzosgamzos TugcEylull geçmiş olsun bexseromu oldunuz eğer bexseroysa korkmayın bizdede ateş yapmıştı ilaç vermişsiniz düşer
Zerr TugcEylull Calpol tek başına yeterli olmuyor 4 saat arayla dönüşümlü dolven veya ibufen veriyordum. Tek zıbınla kalsın ayağında çorap, ateşi yükselirse ıslak bez koyun devamlı odayı havalandırın bol sıvı tüketin, geçmiş olsun
TugcEylull Gamzosgamzos evet çok teşekkürler düştü biraz hava almaya çıkardım iyi geldi takipteyim gecede çıkmaz inş