Merhaba güzel anneler 14 gün önce doğum yaptım bebeğimin birazcık gaz sıkıntısı var annem yanımdaydı eve döndü. Bende çok fazla bilgim yok ne yemem lazım içmem gereken şeyler rica etsem çorba olarak ne pişirmem lazım bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler.🌸❤️