Nicksiz Evsen_2635 vücutlarına nivea saçlarına dalin kullanıyorum küveti köpürtmek için uni baby fazla almışım elimde kaldı 😅 tüylü iple küçük lif örmüştü kaynanam o çok iyiydi ama eşim suyla klozete dökmüş normal lif kullanıyoruz
ikizbabymom Evsen_2635 yumuşak tüylü bi ip var peluş yapıyolar ben ondan lif yaptırdım onu kullanıyorum dalinin saç ve vücut şampuanı var tek şişede onunla yıkıyorum
barbiee Evsen_2635 şampuan mustela kullanıyorum lif olarak annemin ördüğü yumuşak iple ördüğü liff….. vücuduna dalin sabun kullaniyorum
Evsen_2635 barbiee örgüye alerjisi var bebeğimin ya yoksa annem yumuşacık ördü ona ama kızarıyor değdi an
iremm_029 Evsen_2635 onlar çok kimyasal içerikli canım ya olabildiğince hizla mustela al derim bende bilmiyordum komili felan kullanıyordum tecrübeli anneler uyardı sağ olsunlar içerik olarak daha iyi
Zeytin_cekirdegi Evsen_2635 bnde elife takabildiğim yumuşack bi pamuk lif vr onunla yavaş yavaş ovuyorum boncuğumu.şmpuanını hem saçhem vücutiçin kullanıyıtum ama pişik olmasın diye popişini beyaz sabunla iyice köpüklerim ayrı olark
Kahveliseker Evsen_2635 balmy nin bebek icin eldiven seklinde lifini aldim cok guzel kopuruyor yumusacik. Carrefour dan almistim ama gratiste de gordum sanki o markayi. Vucuduna dalin sabun sacina uni baby👶