Hacerr Mrvsltn ben aldım canım kumaşı falan cok kaliteli emniyeti falan cok guzel amma ve lakin kızım sevmedi 😂
Elifceli Mrvsltn ben aldım canım ama hiç memnun değilim kızım 8 aylık boyu Yakut’larına oranla uzun olmasına rağmen baş kısmı çok büyük geldi ben açıkçası hiç rahat edemedim. Boboroshbaby ke bunun arasında kalmıştım keşke onu alsaydım
Ftmsnny Mrvsltn 5 aylığız ilk günden beri kullanıyorum memnunum bebek arabası alacağımıza keşke sadece bunu alsaymışız diyoruz
MilaMerve Zeliha66 135 tl canim intte var yeri ankarada intten de rahatlikla soleyebilirsin yaptiklari yerine kadar gordum guvenilir yer.ozel kutusunda jelatinli aliyorsun