Merhaba hanımlar. Sorum şu ben 6 aydır miranova isimli hapı kullanıyorum. Bu ay 8-9 hap kala kanamam oldu. Adet gibi çok değil ama lekelenme demek için de biraz fazla. Anlayamadım ilk aylarda oluyormuş sanırım bu ara kanamalar daha çok. Başına gelen var mı böyle bi durum? Bu arada hem hap hem geri çekilme ile korunuyorum yerleşme kanaması olamaz sanırım normal kırmızı renkte çünkü.