Betul5846000 biz 7 aylıkken bindik uçağa. Öncesinde çok araştırmıştım. En çok uçak kalkarken ya da inerken huzursuz oluyor çoğu bebek. Bu yüzden emiyorsa emzirme tavsiye ediliyor. Basınç değişikliği ve kulak tıkanması için. Emmiyorsa emzik verebilirsiniz.
Benimki emiyordu bu yüzden emzirme örtümü yanıma aldım. Emziğimizi aldım ve bunlar işe yaramaz diye sevdiği bir mama yapıp onu yediririm diye yanıma mama aldım. Havaalanı, kalabalık, yeni bir yer derken uyumadı. Uçağa binince zaten çok yorgundu ve kucağımda uyudu. Bunların hiçbirini yapamadım ☺️ ama uyuduğu için de şanslıydım. Dönüşte de uyutmadım, yine uçakta uyudu.