Tasarimci-anne1 Merhabalar 24 günlük bi bebeğim var hırıltılı uyuyo baya baya bazende çok huzursuz burun tıkanıklığı olduğunu düşünüyorum 24 günlük olmasından dolayı aspiratör yada fizyolojik su yapmadım bilgi verebilecek aynı durumu yaşayanımız var mı
Mehtapakgl Tasarimci-anne1 gece uyumadan önce mutlaka serum fizyolojik ve aspitör uygula. Yazık kuzuya rahat edemiyor belli
Mys01-01 Tasarimci-anne1 serum fızyolojık uygula cok sık olursa dün içinde mutlaka dr götür cnm benımde 35 günde oldu açtım gene kapandı dr goturdum hırıltı ınmeye baslamıs dedı
Nevanin_annesi Tasarimci-anne1 serum fizyolojik sorun olmaz. Başını sağa yatırın sol burun deliğine 2 3 damla damlatin başını sola yatirinca da sağ burun deliğine. Zaten üzerine hapsirirsa burunda birsey varsa atar. Eğer alamazsa aspiratorle çekin. Hala tikaliysa YouTube da osman gonulal in burun temizleme videosunu izleyin o şekilde yapın
nursocum Tasarimci-anne1 yarısını bir deliğe diğer yarısını öteki deliğe bebek dik bir şekilde yaparsanız rahatlar. Ben pompa kullandım herhangi bir problem olmadı burnuna değdirmeden çektim
coraplarheptek Tasarimci-anne1 doktorunuzdan bilgi alın aslında nasıl kullanacağınız için mesela ben 40 günlük oğlum ixin sorduğumda 5 er damla demisti sadece ama kardeşimin çocuğuna yarısını kullanabilirsin demişti