3 ayı doldurdu kızım bu hafta kontrole gittik 1 ayda 1 gr dahi almamış ebe mama vermemi söyledi geceleri ve gündüz 1 kere mama veriyorum şuan. Ne yaparsam sütüm artar ki. İlk ay 1.500 gr aldı kızım 2.ay 1 kg aldı ama bu ay ne olduysa almamış. Elimle sıkınca süt baya fışkırıyor ama ebe olabilir fışkırıyor ama kilo almamış çocuk diyor. Kızlar ne yaparsam sütüm eskisi gibi olur var mı tavsiyeniz