1234___ Buranın yöneticilerine sesleniyorum lütfen foto paylaşmak bu kadar zor olmasın bunun biraz kolaylaştırın bebeğimle ilgili bazı sorularım var ama paylaşım yapamıyorum Eminim img de deneyin diyeceksiniz kaçtır onuda deniyorum ama olmuyor maalesef 😒
uykucukoala 1234___ evet ya başka siteden girip kopyalama yapıp buraya yüklemek bana da aşırı saçma geliyor bi fotoğraf ekleme butonu olsa tüm dertler hallolacak bunu da geliştiremiyorlar mı hayret ediyorum 🤷♀️
ikiprensbirprensesannesi 1234___ ayni sorunu bende yasiyorum bi türlü olmuyo çözemedim!çok değil beş dakka önce kriz geçirip vazgeçtim
1234___ uykucukoala kesinlikle 👍 ben geçen Bi fotoğraf paylaşacaktim yanlışlıkla hesabımı paylaşmışım ve inanılmaz rahatsız oldum yani dediğiniz gibi bir buton olsaydı bu şekilde olmazdı
cikolatali_waffle Direk burdan paylaşma butonu olsa çok hoş olur bence de. Bende üşendiğim için atamıyorum genelde çünkü😂
1234___ cikolatali_waffle değil mi gel gör sanki banka şifresini çözmeye çalışıyor gibi bir türlü olmuyor