Cicegi_brn aman 6.aya yeni girmişsiniz ek gıdaya birden yüklenmeyin sakın kilo almasi için değil tadim yapmasi icin izin çıktı, çocugunuzu kabız yapmak istemezsiniz herhalde bırakın zayıf ama sağlıklı bi bebek olsun zamanla alır, sütünüzün kalitesini rtırmaya calişin siz bol protein tüketin