yusmer Gündüzleri 3 saat deliksiz uyuyor bebeklerm sizce kaldırmalımıyım yoksa uyusunlarmı onun dsnda uykuları 20 dk yarm saat faln zaten
Bulutbey yusmer Bemce artık kaldırmanıza gerek yok. Uyuyorken uyusunlar acıkınca uyanacak kadar büyümüşler maşallah
yusmer Selinglr sabah 6 da kalkıyorlar besledjten snra falan yarım saat 1 saat oda uyuyp kalkıyorlar snra öğlen 12 1 gibi yatıyorlar 2 3 saat snra en fazla yarm saat akşamda 8 8 bucukta uyutmak icin uğrasmaya baslıyorz 10 bucuğu buluyor
Selinglr yusmer 2 3 saat uyuduktan sonra yarım saat tekrar uyumasın artk yoksa durur akşama gunduz uyut oglen 4 du gecmesin uykuları bence
yusmer Durmuyorlarki srekli ağlama inanın bıktık artık her trlü akşam gec ystıyorlar öğlen uzun uyumayı 1 haftsdır yasıyorz ondan öncede 10 bcuk 11 yatıstı yne aynı smdi böyle uzun yatnca dahada süre uzar te korkuyorum
Sevda6767 yusmer ayy bu aralar benim ikizler de aynı düzendeler canım. 11 12 gibi uyuyorlar ikiye üçe kadar ya. Sabah mukakkak en geç 6da uyaniyorlar ondan çok uyuyorlar bence öğlenleri
yusmer Sevda6767 aynen benmde öyle anlam veremedm bende ya baktm 3 saat oldu dün kaldrm dedm ama br daha kaldrmcam uyusn uyumasın aksam 10 buckts yatıyorlar 8 de baslıyorz uğraşmaya yaa 🙁 sabah desen gaz sancısyla 5 gibi kıvranmaya başlıyorlar saat 6 kalkış gazdan ne cektik ya
Sevda6767 yusmer aynı dertlerden muzdaribiz ya. Bir tanesi özellikle çok gazlı ilk ay gibi neredeyse. Bir iki ay içinde rahatlariz inşallah her açıdan