haticeburann Merhaba arkadaslaar, oğlum bugün sünnet oldu(4 ay 7 günlük ) uyusma etkisi geçti çok ağlıyor ağrı kesici fitil verdim, orasını nemli bırakmaya calısıyorum ama cok ağlıyor sizce ne yapmalıyım?
Bebegimm1 haticeburann pipisi beze degdigi icin de cani yanabilir doktor bize karton bardagin yarisini kesip koyun beze degmemesi icin demisti siz düzenli ilacını kullanın fitil bize vermemisti dolven kullanmistim ağrısı için dikkatini dağıtın sevdiği şeyler yapın en azindan acısını unutturur ama ilk gün normal ertesi güne agrisı azalır inş
cennet_kuslarim haticeburann ilk gün maalesef böyle geçer yarın normale döner inşallah çok geçmiş olsun doktorunuzun verdiği ilaçları kullanmanız yeterli 🤍
Alp16 Bizde 2 aylığız dün sünnet yaptırdık bezi bağlarken karton bardak koyuyoruz doktorumuz bir krem verdi sabah akşam bolca onu sıkıyoruz diğer zamanlarda da sarı kantaron yağı döküyoruz geçmiş olsun🌸
Yualp Bizde 3 buçuk aylık olduk çok zor geçti bizde üç gün ağladık klips çıktı bide ona ayrı ağladık aynen karton bardak koyun ağrı kesici dönüşümlü dolven ve calpol kullandık bizde bide fitil inşallah yarına hafifler yavrucuğun acısı çok geçmiş olsun 🥰