busra37 Kızlar göğüs yaram yüzünden sütümü çay kaşığıyla veriyorum biraz iyileşsin diye acaba beni bırakır mı böyle bişey başına gelen var mı?
Neslihankarabal busra37 memelyn barrier wax al canm tak gogsune hemen etki gösterir emzirebilirsin direk onunla. Geçmiş olsun
Eliffff busra37 emzirmeye çalış bence benizde öyleydi 2 ay aglayacak dereceye geliyordum ama sabrettim emzirdim bir sürü şey denedim geçmedi en son gümüş gögüs ucu koruyucu kullandım 3 günde iyileşti. Emzirmeye çalış unutmasın emmeyi sonra sorun yaşayabilirsin
Mrvsltn Valla canım bence hiç bir çözümü yok kendiliğinden bi süre sonra geçiyor o kadar kremler sürdüm hep nemli kaldığı için geçmiyordu sanırım kremi bıraktım geçti resmen sütünü sık oraya sür parmağınla
Ahsen2019 Ben de çay kaşığıyla vermeyi denedim ama benimki yutamadı. Ne olur ne olmaz ara ara da olsa sen memeyi ver. Benim de hala göğüs ucum iyileşmedi bazen biberonla vermek zorunda kalıyorum sütümü.
Mrvsltn Ayrıca emzir bence dayan çay kaşığı yapma yani bırak bebeğin emsin onun çekişiyle senin vermen aynı ölçüde değil
busra37 Diğer göğsüm daha az yara onu vereyorum yinede ikisinide tamamen bıraktırmadım. Benim göğsümün ucu kabuk yara onları artık umursamıyorum kenarı kopmak gibi ve her yanlış verdimde dahada derinleşiyoo
Ahsen2019 busra37 aynı durumdayız ben de yaraları dert etmiyorum ama yarıklarım var senin gibi 2 gündür kantoron yağına başladım acım hafifledi
busra37 Neslihankarabal onuda deneyim canım o kadar şey denedim ki yanlış veriyorum yandan kapıyo yada oldudğundan açılılo
Neslihankarabal busra37 faydasını görürsün canim hemen. Dogru emzirme tekniklerine bak istersen bi. Başlarda oyle olmasi cok doğal. Oda adapte olmaya çalışıyor çünkü sabret 🙏
Neslihankarabal busra37 göğüs ucuna yapistiryrsun canim. Arıların peteginden yapılıyor organik yani. Direk çıkart göğsünü ver çocuğa. Ama çok zor bulursun. Eczaneden almanı tavsiye ederim nette olanlar muadili