Eymenbebeks Kızlar bebeğim 9 ay 11 günlük. Zaten çok iştahlı bir bebek olduğu söylenemez. Kan değerleri falan normal . İştahsızlıgı tetikleyen hiçbirşey yok aslında . Probleme gelirsek. 7. Ayında beri bebeğime pütürlü yediremiyorum kücük kücük parça yiyor . Ama böyle tane tane pilav ver yutamıyor öğürüyor kusuyor . Napmalıyım? Başına gelen var mı ! Ne tür çözüm önerisinde bulunursunuz bana 🌺 şimdiden çok sağolun
Mom62636362 Eymenbebeks benim de ikizlerden biri öyle, birisi gayet güzel yerken diğeri öğürüyor, tükürüyor. Yıldım artık
Birranneee34 Eymenbebeks 10 aylık olduk benim bebeğmde hala yiyemiyor. Demin pilav yaptım lapa gibi kaşıkla ezdim yoğurtla karıştırdım. 3. Kaşıkta kustu. Sonra başka birşey yapıp blandira vurup verdim yoksa aç kalacak. Zaten zayıf bir bebek .yesin de nasıl yiyorsa yersin mantığındayim artık. Daha fazla zayiflarsa sınıra geleceğiz o yüzden
Tombulkelebek Benimki 14 aylık hala aşamadım . Kafamı duvarlara vurasım geliyor o seviyeye geldim . Çorbalarla devam ediyorum ama zaman zaman , tıpkı şimdilerde olduğu gibi ,onu da reddediyor. Beslenmeyi tamamen reddediyor . Çok zor bir durum .
snil Eymenbebeks En sevdiği şeyleri yumuşak halde minik pütürlerle vermeyi deneyin. Yavaş yavaş alıştıkça diğer gidalara da geçin.. Misal benim kızım yumurtadan peynirden bezdi anca bızzt yapınca yiyor başka türlü mümkünatı yok sanırsın boğulacak. Ama simit görünce sert falan dinlemeden eline alıp bi güzel yiyor. İşlerine geldiği gibi davranıyorlar nabza göre şerbet vermek gerekiyor
Arzukeskn 7 aylık oldu oğlum bu gün işine geleni yiyorlar ben dün anladım ne yaptım ne ettim hep bögürdü tutmadı ama dün bebek bisküvisi almıştım ben tadına bakayım diye tabağa koydum aldı kendi kendine tadına baktı elinden alıncada ağladı demekki canı isterse yiyor dedim