Minik1bey Kızlar şimdi ben eczaneden sab simplex gaz damlası aldım ama eczaneden nasıl kullanılacağını yazmamışlar aranızda kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz bide işe yaradı mı sizde memnunmusunuz
Omom Minik1bey ben sabah akşam beş damla veriyorum. Gaz çıkarıyor iyi geliyor ama bebeğin ayına göre damla sayısı değişebilir
uyumayankoala Minik1bey ben sabah öğle akşam 3 damla şeklinde kullandım, fazlası iyi değil demişti doktorumuz. Gerçekten de düzenli saatlerde kullanınca çok çok gçfaydasını gördük gaz konusunda
uyumayankoala Minik1bey 40ı çıktıktan sonra başladı gaz sancıları 3 aya gitince kendiliğinden geçti. Ama 3.aya doğru sadece sabah akşam verip azalttım
Minik1bey Omom Sordum tabiki ama sizlerden de bilgi almak istedim nasıl kullanıldığı hakkında yada memnun kalan var mı diye 🤗