Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık dün göğsüm bombostu ve bebeğim fe çok ağlıyordu susturamıyordum yani. Hemen kalktım buskiviye şu katip verdim. Biraz buturluyfu sonra bebegime verdim. Daha kakasini yapmadı günde 2 3 defa yapardı. Bebe biskuvisinden ölen bebek bile duydum korktum açıkçası. Bi zararı olur mu cidden