17 ay 8 gğnlğk kızım . Kendi yemek istiyor uzun zamandır . Bikaç gündür de yoğurt gibi sıvı şeyleri ydöke döke de olsa yemeyi başarıyor. Tahmini ne zaman doyacak kadar kendi yer ya çünkü benim yedirmemi asla istemiyor aç kalıyor illa kendi yiyecek .bu yüzden eline verebildiğim şeyleri yiyor öyle her yemeği de yemez . genelde ekmek yiyor sade