Muallime1 3 saatte bir uyuyordu normalde benim kızımda, sonra uyanık kaldığı süre uzamaya başladı. Normalde şöyleydi sabah 7 kalkar 10 gibi uyur 12 gibi uyanır 3 gibi geri uyur ve 4de uyanırdı, gece uykusuna da 8de geçer deliksiz uyurdu. Tek uykuya geçmek istediği dönem düzeni allak bullak oldu, uyanık kalma süreleri çok uzadı ve normalde uykuya geçerken bu kadar ağlamayan bebeğim 2.uykuyu denediğimde ağlamaktan helak oluyordu ne yaparsam yapayım uyumuyordu, gerçi ben 1-2 saat boyunca uyutmayı hiç denemedim çok ağlayınca zorlamıyordum yarım saat 40dk falan deniyordum çünkü uyumak isteyince o kadar sürede uyuyordu normalde. Baktım artık 4-5 saat uyanık kalmak istiyor uyumuyor bende tek uykuya geçirdim. Böyle daha mutlu görünüyor ama geceleri uyanmaları sıklaştı bu şekilde nedense, belki başka sebebi vardır bilmiyorum. Eğer 4-5 saat boyunca uyanık kalmak istiyorsa ve kalabiliyorsa bence geçirin tek uykuya, onun istediği de budur muhtemelen. Uzun yazmışım ama umarım yardımcı olmuşumdur