Seyma005 Kızım 5 aylık zaman zaman irkilir gibi titrediği oluyor, uzaktan görülebilecek bişey değil kucağımda falan denk geldiğinde farkediyorum. Bu normal mi doktora sormalı mıyım ?
Mavi1602 Seyma005 biz şuan tam 8 aylığız saniyelik birşey dimi ürperme gibi bize epilepsi nöbet falan olabilir dediler aklımız çıktı prfösöre götürdük eeg çekildi temiz çıktı şuan yapmıyor shudering atağı dedi doktor bu bir hastalık değil bir yaşına kadar kendi kendine geçiyor dedi özellikle çiş kaka yaparken yapabiliyormuş yemekten içmekten kesilmiştim videoya yakalayabilirsen yakala ve artma olursa kontrol amaçlı eeg çektirmeni öneririm rabbim evlatlarımızı korusun
Seyma005 Mavi1602 saniyelik bişey ya biz üşüdüğümüzde anlık titreriz ya ondan bile kısa çiş yaparken olabilir belki, dikkat edeyim biraz daha bakalım.