Onurarges Mrb arkadaslar ben çalışmak istiyorum ama henüz kreslerle konuşmadım yaş sinirlamasi ve ücretlerini bilen varmı varsa yazabilir mi?
Ozgeersin Bende bekleyeyim, oğlum 26 aylık önümüzdeki yıl vermeyi düşünüyorum işe geri dönmek için. 2 yaştan sonra alıyorlar ama ben kendini tam ifade edebilsin diye bekliyorum.