Kızlar bebegim 10 bucuk aylık ve 70 cm 7470 di kilosu, cok hareketli ve incecik kolları heryeri , kaburgalarını gorebiliyorum dısarıdan , cok azmı kılosu sizce, hani boyle kılolu olsun istemıyorum sadce biraz toparlanmasını istıyorum daha bitane bile dişi cıkmadı