Hanımlar bebeğim 2 gündür yeni mamaya başlattık sütten kesmek zorunda kalmıştım. Mamaya çok zor alıştı şimdi içiyor çok şükür. Ama gece uyanınca mamayı uyuyarak içmiyor emzirmede ki gibi. Uyanıyor sonra tekrardan sallayarak uyutuyorum bi yarım saat 1 saat bölünüyor uykum sersem gibi oluyorum. Mamadan sonra da gaz oluyor herhalde 1 saat anca dalıyor. Ne zaman alışır mamaya?