Bebeğim her gün yapardı şimdi 3 günü buluyor kakası eskiye göre biraz katılaşmış durumda emziriyorum bazen doymadığı oluyor mama takviyesi veriyorum bebelac gold kullanıyordum doğumdan beri kaka yapmıyor diye aptamil conformile geçtim oda aynı ne yapmam gerekiyor nasıl düzene bindircem aranızda yaşayan varmı?????