Prensin-annesi Kızlar bebeğim doğduğundan beri bi yeni doğan döküntüsü bi konak uğraştım durdum doktor geçer diyor ama moralimi çok bozuyor ne yapmam gerek yardımınıza ihtiyacım var 😔
Sevgilimmm Prensin-annesi kafasına banyodan önce zeytinyağı sürün. Banyoda iken şampuan dokdugunuzde tarayın . Benim bebeğim 16 aylık küçükten beri var. Geçen ay cildiye doktoruna gittik. Mustela köpük şampuanini önerdi
DogaLina Prensin-annesi her bebekte oluyo telaslanma 🥰 bebeginin vucuduna surdugun yag varya onu sabh uyaninca sur kafasina ara ara hafif hafif tara. aksam ustu bi kez daha sur gene hafif hafif taramaya devam et aksamda yika 🥰 2-3 ay surebilir uzunda surebilir panikleme kabuk kabuk dokulcek zamanla 🥰
MeryemSu Prensin-annesi hindistan cevizi yağı sürüp 1 saat beklettim bide hiç kullanmadigim rimel fırçasıyla taradim arkaya doğru tek seferde gitti çok şükür
Prensin-annesi Sevgilimmm evet bende almayı düşünüyorum gördükce moralim bozuluyor yediklerim mi dokunuyor diyorum
Nilara Konak zararli bi sey degil endise etmeyin. Bebegi daha sık yikamaniz gerekli ve cildine uygun konak karsiti bi sampuan ile. Yikandikca geciyor. Ben 2 gunde bi yikiyodum artiyordu artik her gun yikiyorum kalmadi bile
Prensin-annesi Yüzü bir düzeliyor bakıyorum gece yine yüzünde sivilce gibi şeyler çıkmış sebebini çözemedim fazla sıcakta tutmuyorum ince giydirincede soğuk alıyor hemen ne yapacağımı şaşırdım