Merhaba anneler bebeğim 2 hafta sonra 6 aylık olacak malum ek gıdaya geçiyoruz fakat nasıl yapacağım konusunda bilgim yok. Emiyor da aynı zamanda. 3 gün kuralı ile yoğurt sebze meyve başlayın diyorlar da sebzeyi haşlayıp öyle önüne mi koyacağım ya da meyveyi 🙄 günde kaç kez vereceğim hiçbir bilgim yok 🤔 püre çorba falan ne zaman başlanır 🤔 bilen anneler yardımcı olabilir mi 😊