Hanımlar merhaba. 7 aylık kızım var dişim çürümüş gibi içi delinmiş resmen. Doktora gitmeye korkuyorum süte kullandıkları iğne geçer diye. Emzirirken diş tedavisi yaptırınlar nasıl oluyo beni bi aydınlatırsanız çok sevinirim. Korkuyorum süte karışır emziremem diye 😞😞