Mhtpgnby brnim kızım da aynı anlattığınız gibiydi. Azaltarak bıraktırma yı denedim bir süre ama maalesef kıyameti koparıyordu. Son çare sabır taşı aldım ve onunla bıraktı. İlk gün çok zor geçti sadece. Gündüz uyumadı ara ara ağladı, sarıldık oyunlar oynadık oyaladım bir şekilde. Gece de gündüz uykusuz olduğu için iyi uyudu. İki kez kalktı su içti, anne meme kahve olmuş dimi dedi yattı uyudu tekrar.