Ozgdfn ya o derece yani, kesin zaten kayma yada başka bişi var öyle acıyoki oturmada zorluk çekiyorum. İlaçla düzelmezse ne yapıcaz, sürekli yan oturmak zorunda kalıyorum. Simide oturuyorum bende doğumdan beri ama fayda etmiyo asla sonuçta dik oturuyosun yine onun üstüne baskı yapıyo