Enfalmina evet aynen öyle, bir şey diyeyim psikolojinizi hiç yıpratmayın çok yorulsakta ölsekte bezsekte onun sorumluluğu bizde. Demek istediğim biz çok yoruldum yeter evladım dediğimizde anlamıyorlar olan bizim sinirimize oluyor..
Gezerek emzirin, Karanlıkta emzirin, yanınızda biri varsa arkanızı ona dönün bebeğinize o agu gugu yaparken siz emzirin. Şuan 3 4 saat aç kalacak kadar büyük. Doyma refleksi gelişecek hemde.. Sabırlı ol😘