Sevgi07 Kızlar bebeğim bugün 51 günlük oldu doğduğunda alnında leke gibi kızarık olarak dünyaya geldi aranızda var mı böyle olan ya da geçen
Papatyaninannesii Sevgi07 nasıl bi kızarıklık canım hafif mi yoksa kırmızımı benim kızımın alnında var hafif cenesındede kırmızı lekesi var ikisi içinde doktor 1 yaşından sonra kaybolur dedi hemanjiom var kolunda sırtımda kırmızı kabarık içi dolu sıvı şeklinde onlar içinde 1 y-2 yaşına gecer dedi korkma geçer inşallah
Pinky35 Bizim göz kapağında vardi , şimdi 8 aylık nerdeyse geçti. Kaşlarının arasında da var. O biraz daha belirgin. Baya çok rastlanan şey bu bebeklerde. Hatta kafasının arka tarafında da var, boynunda yani 😊 onlar da nerdeyse geçti.🥰
kaymakliekmekkadayifi Sevgi07 benimde bebegimin alninda iki kasinin ortasinda ve goz kapaginda var alnindakinin rengi acildi biraz tam 3 bucuk aylik goz kapagindaki de cok dikkatlj bakarsan belli oluyo ama aglayinca falan ben burdayim der gibi kizariyo ikisi de