basakhanim34 Sezaryen sonrası 42 gün kanamam oldu. Hemen ardından adet gördüm. O da altı yedi gün sürdü. Birkaç gün önce bitti. Şimdi tekrar kahverengi kanamam başladı. Bebeğimi bırakıp doktora gidecek durumum yok. Ciddi bir şey olabilir mi?
Aalya basakhanim34 yumurtlama zamanında olabilirsin bence ciddi bir sey yoktur. Sezeryan dikiş yerlerinde kanama şişme iltihap olursa sıkıntı olur. Dogumdan sonra duzensızlıkler normal. Ben de ılk ay dogum kontrol hapı kullandım. 1 ayda 2 kez adet olmustum 😪