Hmma biz de bu durumdan muzdarip olduk bizimkine baya mudahale oldu. Ben kisaca ozet gecmeye calisayim. Kanama durmadi. Az az devam etti. Doktor k vitamini yaptirdi. Yine devam etti. Gumus nitrat diye virsey var. Onunla yakiyorlar gobegim korkmayin sakin yakiyorlar dedigime bakip hicc aci agri sizi yok. Orayi bir yara kapliyor siyah. Gecmesini bekliyorsunuz. Ama bizimki yine az az kanadi. Sonra sosyal medyadan bir foktorun tavsiyesi uzerine 3 gun boyunca gazli bez koyduk gobegine sık sık degistirdik. Ve gecti gitti 2. Gazli bezde bile etkiyi gorduk. Keske bastan yapsaydik dedik. Size tavsiyem kesinlikle gazli bez. K vitamini de ise yarayabilir zaten.