Btleylul_05 resmen oğlumu anlatmışsınız 7 aylık olduk ek gıdaya gectık 2 kere yaptı sonrasında çocuk kaka yapamadı neler neler yaptım sizin gibi olmadı günlerce yapamadı ağlamaktan ıkınmaktan katılıyordu duphalac ayrıyetten sancı yaptı dahada perişan oldu çocuk sonra fitil aldık gliserın kontonmuydu neydi ondan sonra yaptı ama nasıl bir dışkı bebek yaptı demezsin kopkoyu yeşil ama siyaha yakın arkasındanda bol bol ishal yaptı. , sonrasında yine aynı devam etti 3 gün o fitili verdım ve boolll su , ve kayısı erik kaynattım onuda verdim şükür iyi gidiyorz