Merhaba benimde 4500 2 aylık kilosu 3200 doğdu 2500 e düştü sariliktan boyuda sanırım kısa 54 cm bende sürekli emziruyom ama geceleri 4 saatde 5 saatte bir emziriyorum uyanamiyorum sonra da vicdan azabı duyuyorum😔doğumdan sonra tooarlanamadim sezeryan oldum 😔 her ay bir kilo alıyomus çevremde ki bebekler 😔 az mı emiyo anlamadım