Arkadaşlar bir hafta önce kendi seçimin üstüne dipten on bre yaptırdım sarı taranması zor haliyle biraz sertleşti o kadar işlemden sonra ben de keratin bakım yaptırayım diyorsunuz yaptırıp memnun kalan var mı ne gibi olumlu yanları var bana aydınlatabilir misiniz bak ben size yardımcı oluyorum sizde bana yazın