Arkadaşlar hamileyim bir de kızım var. İkinci çocuk doğduğunda ilki 19 aylık olacak inşallah. Ben 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum kızımı, şu an emziriyorum zaten. Tandem emzirme yapan var mı? Varsa şunu sormak istiyorum mesela tandem yaptım diyelim büyük çocuk 2 yaşına geldiğinde diğeri 5 aylık oluyor. Büyük çocuk memeyi bırakmaz küçük emerken diyorlar doğru mu? Yani küçük emdikçe büyük de mi emer acaba? Kızımın psikolojik olarak kötü etkilenmesini istemiyorum. Bilgisi olan var mı?