Kızım 16 aylık 6 aylık olana kadar uykusu düzenli uysal bir bebekti ama 6.ayından sonra ne gece ne gündüz uykusu yok. Çok aşırı derecede huzursuz bir bebek oyuncaklarla oynamıyor TV açıyorum bazen 10 dk kahvaltısını hazırlayabilmek için yok oda dikkatini çekmiyor yani bazen oyun mu istiyor diyorum yok oyun oynarken bile sıkılıyor. Dışarıda asla durmuyor arabada da en fazla 10 dakika sonra sıkılıyor. Emziriyorum bu arada emerek uyuyor sadece yoksa asla dalamıyor sonrası da ayakta sallama sürekli uyanma emzir salla falan ya geceleri artık tamam diyorum ama akşama kadar ne evime ne kendime bişey yapamıyorum akşamları eşimle de hiç bişey yapamaz olduk yemek bile yiyemiyoruz sırayla yiyoruz gezmeyi de asla sevmiyor keyif almıyor sürekli benim kucağımda olmak istiyor babasına kimseyle gitmiyor. Büyüdü artık yürüyor aktif olacak yorulacak keyif alacak derken bu hali beni çok üzüyor sabahları uyandığı andan itibaren ağlamaya başlıyor bacağıma yapışık evin içinde bile elimden tutup gezmek istiyor kendi dolansa bişeyleri keşfetse oyalansa. Sağlık durumu çok iyi şükür kilosu gelişimi harika bir bebek ama aşırı huzursuz yani annemlere bile gitsem eve zor kaçıyorum asla oyalanmıyor durmuyor kırk takla atarsak belki. Bazen kendimde çok suç buluyorum delirecek gibi oluyorum ben mi yapamıyorum diye ama inanın 1 haftalık sezaryenli halimle tek kaldım duşunu masajını ilgisini hiç bir şeyini aksatmadım halada öyle kendimede öyle çok bağımlı büyütmedim ama çocuk tuvalete bile gitsem çığlık çığlığa babamız çok ilgili iyidir kızıma karşı ama kızım onun kucağında bile durmuyor 3 gün görmedi ayrı kaldı özler dedik ama yine gitmedi kucağına öylede güzel ilgilenir sever ki.. Ben anlayamıyorum gerçekten napmam gerekir nasıl düzene koyarım beşiğinde de asla yatmıyor bu arada saatlerce uykusuz kalıyor alışmıyor tek başına koca yatakta bizim yatağınızda uyuyor bizde içerde 🥺 Ne yapacağımı bilmiyorum bu uyku rutinleri falan hepsini denedim masaj sonrası pijama iyi geceler öpücüğü falan herşeyi yaptım yani ama son kez daha denicem memeden kesip denemeyi düşünüyorum çünkü kilosu boyu çok çok ileride sabaha kadar memede akşama kadar memede dişleride çok etkileniyor. Uzun ve karışık oldu kusura bakmayın ama biraz morale desteğe fikirlere ihtiyacım var siz okuyunca ne düşündünüz sizce ne yapmam gerekir.? Şimdiden hepinize teşekkür ederim