Merhaba sevgili anneler, belki garip gelebilir ama sizinde başınıza gelmiştir diye sormak istiyorum.
Bebeğim 4 aylık. Korona var zaten kimseye gitmiyorum. Annemle altüst oturuyorum Bi onları görüyor 1 kere de bir kaç kişiye gittik. 1 tane dayım var yengemle sürekli geliyor yengem ne zaman gelse uykusundan sanki biri ölür de ağlarsınız ya çığlık çığlığa ağlıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı neden olabilir