B3jik oğlumda 10 ay 20 günlük 3 ana 3 ara öğün çok fazla bence ya . Ya bi cocuk ya emiyordur ekstra yada mama kullanıyordur bunları ne ara tüketicek vence çok fazla. Sabah 7 30 falan uyanıyor emziriyorum. 10 da kahvaltı yapıyor. 12 buçuk 1 arası emzirip uyutuyorum. 3 4 arası uyanma durumuna bağlı yemek yiyor aksamlarida kasik mamasi yada muhallebi tarzı yapıyorum bazen çorba degisiyo geriye kalan zamanlarda emziriyorum.