Canlar düsündüm aranızda kullananlar var benim dolap ocak ve çamaşır makinem Profilonundur Ama bulaşık makinesi alamamıstım şimdi almam lazım İyimi bylaşık makineleri?kac programlı kullanıyosunuz?mesela 4 5 programlı isinize yarıyormu?fazla pahalı olsun istemiyorum acıkcası.önceden teşekkur ederim yazan herkese