irva bernakoc Ben hiç kundak yapmadım bir kere denedim sevmedi huysuzlaştı bir daha da asla yapmadım.
bernakoc Kadifemsii aman doktorlarb herseye yorumu var ılla bosver bazen kndı bıldgmızı yapmakta fayda var
Kadifemsii bernakoc aynen öyle doktorların hepsi aynı görüşte değil o yüzden tek bir yere bağlı kalmamak gerek ben çok araştırıyorum böyle şeyleri
fernweh bernakoc bebeğin hazır olması lazım benimki hazırmış demekkiii hiç sıçramadı eğer sizinki sıçrıyorsa hazır değil demektir 15 tün sonra tekrar deneyin
Rytrz bernakoc Kundak eklemlere zarar veriyor deniliyor diye hiç yapmadık. Bizimki kollar yukarı doğru teslim olma modunda uyuyor ve üstünü örtünce bile çıldırıyor 😩
Sofiyovamagamed Ben ilk bir gun kundakladim acaba yalnismi yapdim? Hem benim kiz ozgurluyu seviyor simdi bir ay uc gunluk uyus seklini gorseniz el kol havada🤣🤣🤣😂babasi diyor ki simdiden belli kime cekdiyi😂😂
Rytrz Sofiyovamagamed müslin örtelim bari diyoruz sanki üzerine ateş atmışız gibi bir hışımla uyanıyor 😅
Sofiyovamagamed Rytrz aynen bende oyle ne yapacagimi sasirdim allahdan hava sicakda ben nazik bir bezle karnini bagliyorum ki sicak tutsun sende oyle yap gazda az oluyor o zamanlar
yaramaz_bocegim bernakoc sünnet zamanı da kundaklıydı oğlum ama sadece yarım kundak kollar kundaktı. Ne kadar erken çıkarırsanız o kadar iyi olur diye düşünüyorum çünkü bizim 1 ay olavak bırakalı hala alışmış depil zorlanıyorum
FnurGokcan bernakoc kundaklı uyutup uyurken kundağı açıyordum ben, bu şekilde 4.ayda kundaksız uyumaya başladı
Seda611 bernakoc biz üç ayda bıraktık artık kundağı açıyordu istemiyordu ne kadar erken bırakırsanız o kadar iyi bizim ki şuan beş aylık dönüp duruyor zor alıştı🥺🥺🥺🥺