Bebeğim 9 aylık nerdeyse. Hep anne sütü aldı. Emzikte tutmadığı için biberon emmeyi bilmiyor. Suyu biberon alıştırma bardağı ve kaşıkla vermeyi denedim kesinlikle içmiyor. Ciddi kabızlık sorunu da var. Susuzluktan biliyorum. Ne tavsiye edersiniz? Bir türlü su içmiyor 😞